Ev ve ofis taşıma birbirlerinden farklı taşımacılık alanlarıdır. Fakat aynı ekip, araç ve ekipmanlarla taşınmaktadır. Birçok ev taşımasının, ofis taşımalarına benzediğini söylemek zor olmaz. Tabi bazı ofisler, arşivleri, dekorasyonları, mobilyaları ile ev taşımadan biraz farklı olsa da büyük ölçü de ev ve ofis taşımacılığı aynı taşıma grubuna girmektedir.
Ev ve ofis taşıma işlerinde sigortalı taşıma hizmetleri en önemli husustur. Sigorta, iki tarafında karşılıklı olarak birbirlerini güvenceye almalarını sağlar. Taşıma anında olu7şacak her türlü kazaya karşılık, taşınan eşya sigortalanırsa, mağdur kimse kalmaz.
Bir eşya taşıma operasyonunda çalışan ekibin uzmanlığı çok önemlidir. Zira her mekanda farklı farklı eşyalar vardır ve hepsinin sökülmesi, paketlenmesi, taşınması bile fark edebilmektedir. Örneğin elektronik eşyalarla dolu bir ofisi taşımak için özellikle taşıma yapacak ekibin iyi derecede bu cihazlara hakim olması gerekir. Nasıl sökülecekleri, ve paketleneceklerine kadar ekibin bu transferi en kaliteli şekilde yapması gerekir.
Ev ve Ofis Taşıma
Ev ve Ofis Taşıma Fiyatları
Ev taşıma fiyatları, evin büyüklüğüne, içinde bulunan eşyalara ve söküm-kurulum yapılacak eşyaların durumuna bağlı olarak değişebilmektedir. Tabi kullanılacak araçların büyüklüğü veya sayısı da bu fiyatı etkiler. Örneğin yüksek katlarda olan evlerin taşınması için asansörlü taşıma hizmeti gerekiyorsa, fiyat otomatik olarak artacak ve ekipten hariç olarak mobil asansör fiyatı da genel toplama eklenecektir.
Ofis taşımacılığında da neredeyse aynı şeyler geçerlidir. Ofislerin genellikle bulundukları binalarda, plazalarda asansör kullandırılmamakta ve dışarıdan taşıma işlemi veya bina merdivenlerinden taşıma yapılmaya çalışılmaktadır. Bu tip durumlarda ekip sayısı artırılacağı ve zaman kaybedileceği için de fiyatta artışlar gözlenebilir.
Bazı taşıma işlerine saate, bazı taşıma işlerini güne, bazılarını ise çalışan ekip sayısına göre hesaplayabilmekteyiz. Ama her ne olursa olsun fiyatlarımız, piyasa fiyatlarının her zaman altındadır ve müşterilerimize en uygun fiyatlar ile hizmet vermek için firmamızı her gün daha da geliştirmeye çalışmaktayız.
Ev ve Ofis Taşıma Hangi Günler Yapılır?
Ev taşımaları genellikle hafta içi yapılırken, ofis taşımalarını müşterilerimiz hafta sonu yapmak istemektedirler. Zira hafta içi çalışan ofislerin, hafta sonu taşınmasıyla, Pazartesi sabahı yine ofis aynı şekliyle çalışmaya hazırlanmaya çalışılmaktadır.
Bu yüzden bazı büyük ofis taşımalarına Cuma akşamı başlanmakta ve Pazar gecesine kadar taşıma işlemleri bitirilmeye çalışılmaktadır.
Ev taşımaları da ofis taşımalarının tam tersi zamanlarda yapılmaktadır. Hafta sonu binalarda rahatsız olacak diğer sakinler açısından, ev taşıma işlemlerini daha çok hafta sonu yapmayı tercih ediyoruz. Ayrıca bazı yoğun il veya ilçelerde bina önlerinde araçlarımız hafta sonu sabahlarında yer bulmak oldukça güç olabilmektedir.
Tüm bu sebeplerden, hafta içi toplanması ve taşınması yapılan ortalama büyüklükte evlerin taşıması bir günde ekiplerimizce tamamlanmaktadır.
Ev ve Ofis Taşıma Kaç Kişi İle Yapılır?
Evin veya ofisin durumuna bağlı olarak, taşıma işlemlerinde görevlendirilecek personel sayısı değişebilmektedir. Hızlı taşınması gereken kurumsal ofis gibi yerlerde daha çok birden fazla ekip görevlendirmekte ve geceli gündüzlü taşıma işlemleri yapabilmekteyiz.
Ortalama 3+1 bir evin taşınmasında 5 kişi ve şoför olmak üzere 6 kişilik ekipleri ile taşıma yapmaktayız. Tabi bu sayılar eşyaların çokluğuna, sökülecek takılacak eşyaların fazlalığına bağlı olarak artabilmektedir.
Küçük boyutlu evler için ise 4 kişilik veya 3 kişilik ekiplerimizi küçük kamyonetlerimizle görevlendirmekte ve nakliye yapılacak alanlara göndermekteyiz.
Ev ve Ofis Taşıma da Paketleme
Ev ve ofis eşyalarının paketlenmesi de firmamızın ekipleri tarafından yapılmaktadır. Her eşyaya göre ayrı paket malzemesi kullanan ekiplerimiz özellikle covid-19 salgınının başlangıcından bu yana paketleme malzemelerinin dezenfeksiyon işlemi sürekli yapmaktadırlar.
Her ev veya ofis taşımacılığından sonra değişmesi gereken paketleme malzemeleri değişmekte ve temizlenmesi, hijyen hale getirilmesi gerekenlerde hijyen hale getirilmektedir.
Eşya paketleme, eşyaların sağlam bir şekilde bir mekandan diğerine taşınması için elzem bir husustur. Ne kadar kaliteli paketleme yapılabilirse, taşınacak eşyaların zarar görme olasılıkları o kadar az olacaktır. Akdeniz Nakliyat olarak taşıma operasyonlarımızda ilk hedefimiz her zaman önce iş güvenliği sonrasında ise taşınan eşyalarının güvenliğidir. Sigortamız olsa dahi, taşınan eşyaların, alınan ve bırakılan mekana kadar geçen sürede sorumluluklarına daima üzerimize almakta ve gerektiğinde fotoğraflı şekilde işimizi yapmaktayız.
Sonuç Olarak
Ev ve ofis taşıma, nakliyecilikte uzmanlık isteyen alanlardır. Bu sebepten, eşyanızı taşıtacağınız nakliye firmasını iyi araştırmalı ve özellikle de sigortasının olup olmadığını sorgulamalısınız.
Akdeniz Nakliyat ile İstanbul ve diğer tüm illere ev ve ofis nakliyesi yapabilirsiniz. Hem de en uygun fiyatlarla.
Ev ve Ofis Taşıma Sigortalı ve Ekipli Hizmet
Ev ve Ofis Taşıma
Ev ve ofis taşıma birbirlerinden farklı taşımacılık alanlarıdır. Fakat aynı ekip, araç ve ekipmanlarla taşınmaktadır. Birçok ev taşımasının, ofis taşımalarına benzediğini söylemek zor olmaz. Tabi bazı ofisler, arşivleri, dekorasyonları, mobilyaları ile ev taşımadan biraz farklı olsa da büyük ölçü de ev ve ofis taşımacılığı aynı taşıma grubuna girmektedir.
Ev ve ofis taşıma işlerinde sigortalı taşıma hizmetleri en önemli husustur. Sigorta, iki tarafında karşılıklı olarak birbirlerini güvenceye almalarını sağlar. Taşıma anında olu7şacak her türlü kazaya karşılık, taşınan eşya sigortalanırsa, mağdur kimse kalmaz.
Bir eşya taşıma operasyonunda çalışan ekibin uzmanlığı çok önemlidir. Zira her mekanda farklı farklı eşyalar vardır ve hepsinin sökülmesi, paketlenmesi, taşınması bile fark edebilmektedir. Örneğin elektronik eşyalarla dolu bir ofisi taşımak için özellikle taşıma yapacak ekibin iyi derecede bu cihazlara hakim olması gerekir. Nasıl sökülecekleri, ve paketleneceklerine kadar ekibin bu transferi en kaliteli şekilde yapması gerekir.
Ev ve Ofis Taşıma
Ev ve Ofis Taşıma Fiyatları
Ev taşıma fiyatları, evin büyüklüğüne, içinde bulunan eşyalara ve söküm-kurulum yapılacak eşyaların durumuna bağlı olarak değişebilmektedir. Tabi kullanılacak araçların büyüklüğü veya sayısı da bu fiyatı etkiler. Örneğin yüksek katlarda olan evlerin taşınması için asansörlü taşıma hizmeti gerekiyorsa, fiyat otomatik olarak artacak ve ekipten hariç olarak mobil asansör fiyatı da genel toplama eklenecektir.
Ofis taşımacılığında da neredeyse aynı şeyler geçerlidir. Ofislerin genellikle bulundukları binalarda, plazalarda asansör kullandırılmamakta ve dışarıdan taşıma işlemi veya bina merdivenlerinden taşıma yapılmaya çalışılmaktadır. Bu tip durumlarda ekip sayısı artırılacağı ve zaman kaybedileceği için de fiyatta artışlar gözlenebilir.
Bazı taşıma işlerine saate, bazı taşıma işlerini güne, bazılarını ise çalışan ekip sayısına göre hesaplayabilmekteyiz. Ama her ne olursa olsun fiyatlarımız, piyasa fiyatlarının her zaman altındadır ve müşterilerimize en uygun fiyatlar ile hizmet vermek için firmamızı her gün daha da geliştirmeye çalışmaktayız.
Ev ve Ofis Taşıma Hangi Günler Yapılır?
Ev taşımaları genellikle hafta içi yapılırken, ofis taşımalarını müşterilerimiz hafta sonu yapmak istemektedirler. Zira hafta içi çalışan ofislerin, hafta sonu taşınmasıyla, Pazartesi sabahı yine ofis aynı şekliyle çalışmaya hazırlanmaya çalışılmaktadır.
Bu yüzden bazı büyük ofis taşımalarına Cuma akşamı başlanmakta ve Pazar gecesine kadar taşıma işlemleri bitirilmeye çalışılmaktadır.
Ev taşımaları da ofis taşımalarının tam tersi zamanlarda yapılmaktadır. Hafta sonu binalarda rahatsız olacak diğer sakinler açısından, ev taşıma işlemlerini daha çok hafta sonu yapmayı tercih ediyoruz. Ayrıca bazı yoğun il veya ilçelerde bina önlerinde araçlarımız hafta sonu sabahlarında yer bulmak oldukça güç olabilmektedir.
Tüm bu sebeplerden, hafta içi toplanması ve taşınması yapılan ortalama büyüklükte evlerin taşıması bir günde ekiplerimizce tamamlanmaktadır.
Ev ve Ofis Taşıma Kaç Kişi İle Yapılır?
Evin veya ofisin durumuna bağlı olarak, taşıma işlemlerinde görevlendirilecek personel sayısı değişebilmektedir. Hızlı taşınması gereken kurumsal ofis gibi yerlerde daha çok birden fazla ekip görevlendirmekte ve geceli gündüzlü taşıma işlemleri yapabilmekteyiz.
Ortalama 3+1 bir evin taşınmasında 5 kişi ve şoför olmak üzere 6 kişilik ekipleri ile taşıma yapmaktayız. Tabi bu sayılar eşyaların çokluğuna, sökülecek takılacak eşyaların fazlalığına bağlı olarak artabilmektedir.
Küçük boyutlu evler için ise 4 kişilik veya 3 kişilik ekiplerimizi küçük kamyonetlerimizle görevlendirmekte ve nakliye yapılacak alanlara göndermekteyiz.
Ev ve Ofis Taşıma da Paketleme
Ev ve ofis eşyalarının paketlenmesi de firmamızın ekipleri tarafından yapılmaktadır. Her eşyaya göre ayrı paket malzemesi kullanan ekiplerimiz özellikle covid-19 salgınının başlangıcından bu yana paketleme malzemelerinin dezenfeksiyon işlemi sürekli yapmaktadırlar.
Her ev veya ofis taşımacılığından sonra değişmesi gereken paketleme malzemeleri değişmekte ve temizlenmesi, hijyen hale getirilmesi gerekenlerde hijyen hale getirilmektedir.
Eşya paketleme, eşyaların sağlam bir şekilde bir mekandan diğerine taşınması için elzem bir husustur. Ne kadar kaliteli paketleme yapılabilirse, taşınacak eşyaların zarar görme olasılıkları o kadar az olacaktır. Akdeniz Nakliyat olarak taşıma operasyonlarımızda ilk hedefimiz her zaman önce iş güvenliği sonrasında ise taşınan eşyalarının güvenliğidir. Sigortamız olsa dahi, taşınan eşyaların, alınan ve bırakılan mekana kadar geçen sürede sorumluluklarına daima üzerimize almakta ve gerektiğinde fotoğraflı şekilde işimizi yapmaktayız.
Sonuç Olarak
Ev ve ofis taşıma, nakliyecilikte uzmanlık isteyen alanlardır. Bu sebepten, eşyanızı taşıtacağınız nakliye firmasını iyi araştırmalı ve özellikle de sigortasının olup olmadığını sorgulamalısınız.
Akdeniz Nakliyat ile İstanbul ve diğer tüm illere ev ve ofis nakliyesi yapabilirsiniz. Hem de en uygun fiyatlarla.